► Gräv i era skallar, fundera – och fråga mig vad ni vill.
► Hockey och Frölunda brukar vara huvudnumret, men jag väjer inte för något …

FREDAG ÄR VADÅ? Just det – Morning Mailbag. Ni vet också vad det innebär – chansen för er att ställa frågor till mig.
Jag gissar att Lias Andersson och Frölundaframtiden poppar upp.
Frölundas match mot Växjö i morgon, kanske?
Målvaktsspelet, målvaktsvalet?
Min krönika om ungdomar och tabeller från i går?
Säkert har ni andra tankar, andra spörsmål, och som vanligt – fire away.
Jag lovar svara på så mycket som jag kan och hinner (ledsen för att det blev en del obesvarat i går kväll efter Lias-texten, behövde några timmar off då).
En del löser jag ute i Frölundaborg, det är ju en inför match-träning att bevista.
