SMÅTT OCH GOTT
Ett jäkla slitage, mentalt och fysiskt, inte bara för Stenberg
Delta i diskussionen?
Prenumerera
För bara 69 kronor i månaden följer ni med i Frölundas alla öden och äventyr, får matchtexter, nyhetstexter, krönikor, reportage … allt vad ni kan tänkas vilja ha.
Senaste nytt
Senast kommenterat


I den åldern orkar man. Jag spelade själv i A-lag. B-lag. Distriktslag. U-19 -Allsvenskan i fotboll. Men det är bara en personlig åsikt.
Löjligt mycket matcher. Skippa dessa alibiturneringar. Möjligen kan en få vara kvar. Inget VM samma år som OS. Att titta på landskamperna idag känns meningslöst.
Jag undrar bara en sak. Hur kan grundsträm och så många andra gå för Öhlund?
Öhgren givetvis.
Fråga Hallam.
Varför var inte Edvinsson aktuell för Tre Kronor?
Stor, tuff, teknisk, kan göra mål…
Han platsar klart i VM-laget, enligt min åsikt. Ett lag som behöver mer tyngd på backsidan. Hoppas att han tackat nej, annars har Hallam gjort en miss, igen.
Han har utgående kontrakt med Detroit och väljer antgligen därför att tacka nej. Det brukar i alla fall vara fallet med spelare i hans kontraktsitution. Speciellt sådana som ska skriva sina första kontrakt efter rookiekontraktet.
Tack!
Du har säkert rätt Kalle, kan handla om mycket pengar och tryggad framtid, ekonomiskt.
Självklart ”platsade” Edvinsson. Hade varit en dominant. Men mycket ska stämma, kropp och knopp ska vara fräscha, när nytt kontrakt ska skrivas är det extra känsligt, försäkringar och allt.
Puistola-Åman-Fagemo
Olausson-peterson-Friberg
Lindholm-Hasa-dower Nilsson
Cederqvist-Lasu-Thorell
Hade velat se en storväxt center istället för hasa för att få tyngd
Men det får du inte, serru! Man väljer att inleda och avsluta säsongen med dessa 4 centrar som du skriver.
Sen ska Andreas in också. Hua!
Alla fattade väl att det inte var något på allvar med Andreas J? Väl?
Puh, nu blir det skönhetssömn. Sover du bra Leman?, väldigt viktigt, evidensbaserat vad jag förstår
Jag ser Lasu o Hasa som fjärdecentrar nästa säsong. Även om Lasu överraskade, men här måste vi vara realistiska och rättvis mot Mr.Frölunda.
Detta kanske gör att vi bara har två femmor som kan hota framåt. Detta kan bli utmaningen nästa år. Men Hasa eller någon annan kanske tar en helt annan roll och får en explosiv utveckling.